Passa al contingut principal

LES BEE-BOTS PODEN BALLAR!

A P-5 hem treballat amb les Bee-bots durant aquest mes fent que fessin recorreguts pas a pas o planificant-los prèviament. Per últim, entre tots hem assolit un repte molt difícil: fer que les Bee-bots ballessin una coreografia!
Primer hem hagut d'introduir el codi fila a fila i comprovar que funcionés i després hem hagut de pitjar el botó GO tots alhora. A alguns ens ha sortit més bé que a d'altres i és que era molt difícil! Hem decidit que ho tornarem a intentar l'any vinent.
Mireu que bé que ballen algunes de les Bee-bots!
També podeu veure les fotografies si cliqueu aquí.

Comentaris

ARTICLES POPULARS

SOL LEWITT

A Educació Infantil la propera sortida serà a CAIXAFORUM, on farem dos tallers, un d'ells està  relacionat amb l'artista SOL LEWITT i a l'escola ja ho estem treballant. A les seves obres Lewitt feia  servir: línies, figures geomètriques i colors vius. Mireu quin mural més maco hem fet!!

P3 ENS INICIEM EN LA ROBÒTICA

Els nens i nenes de la classe de la lluna estem aprenent a fer servir les Bee-Bots. Treballem els conceptes davant/darrere, els costats, comptem, ens plantegem objectius, ens equivoquem i entre tots aprenem! Fotos

ENS FEM GRANS!

Els nens i les nenes de P3 ja anem a l'escola. Mireu quantes coses hi fem i què bé ens ho passem!!! Fotos

EXPERIMENT: SURA O S'ENFONSA

Els nens i nenes de P4 hem comprovat que hi ha objectes que suren amb l’aigua i uns altres que s’enfonsen. Fotos

EXPERIMENT: EL GLOBUS MENJA CONFETI

A P-4 continuem fent petits experiments. Per fer aquest experiment hem fet servir un globus, confeti i un drap. Hem vist que si passem el globus sobre el confeti no s'enganxen, però si fregem el globus amb un drap o amb la nostra samarreta aquest es carrega d'electricitat estàtica i llavors el globus es menja el confeti. També hem vist com amb una ampolla amb aigua, un globus i una canyeta  podem fet una font. Fotos aquí